bir zamanlar futbol kategorisi çok ateşliydi o sıralar çok fazla ban yedim
10 kadar almışsınız hocam sağlık olsun

14 aydır üyeyim ve +1.100 mesajım var 0 ceza
Dikkatinize hayran kaldım hocam

Ben ceza almadım zannediyorum ama bilemiyorum, profilde bir şey gözükmüyor. Hatırladığım bir vaka da yok. 2010 da üyeydim, sonra silinen databasede giden üyelik sonrası bir kaç sene aradan sonra tekrar hesap açtım. İlk üyeliğimi de katarak hiç ceza almadığımı hatırlıyorum. Çok yoğun yazan biri değilim ama her gün forum bir sekmede açıktır ve sürekli takip ediyorum. Genelde iş yaptırmak için konu açıyorum veya iş vermek için konu açıyorum.
Profiliniz de ceza gözükmemekte hocam tebrikler