Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçem maks 40

Aracın detaylarını mesaj gönderin hocam, çevremde arkadaşlar bakıyor ayrıca söylerim onlara.
Yok hocam şaka takılıyorum km 202 bin e geldi dizel araçta ben dedim baktım piyasa 0 a gücüm yetmez satsam yine alıcam dedim kendi kendime klimasını yaptırdım ettim 1630 tl ye serviste kale marka taktırdım radyatorü delik dediler benden önce ki adam satarken klima gazı bitik demişti öyle yani klimasını falan yaptırdım motorunda sıkıntı yok şükür ondan masraf ediyorum ben ona bakıyorum o bana bakıyor 5 bin km geçsin direk yağ değişimi filtreler değiştiriyorum piyasa çok berbat kazasız yok