Bana kalırsa yoğunluğu kaldıramadılar. Ben Türk firmalarının bu huyunu sevmiyorum işte. Bedava coin dağıtıyorsun sonra bunun oluşturacağı yoğunluğu hesap edemiyorsun. Paralar kaybolmaz bence ama eksi puandır benim gözümde.