eemuhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de arka tampon öyle nazarlık deyip geçiyorum fazla takılma Tampona tutunan dişler kırılmış ya da yamulmuş belliki. Kırıldıysa istediğin kadar yapıştır ömürlük çözüm olmaz
Çıldırıyorum hocam nasıl takılmayayım birde görünüm kazandırdım led ampul falan aldım o ordan bir çıkıyor arabadan soğuyorum 😂 birde elemanın birine verdim ampuller için adam ampul kapağının içeriden takıldığı yeri kırmş led takıldı kapanmıyor diyip aksilikler üst üste