Şuana kadar kimlik bilgilerimi verdiğim tek yer burası o da ticaret platformu olduğundan, mecburen. Pek yanlısı değilim sonuçta elektronik bir sistem bu, yarın kazara bir şey olur bilgiler google'da index alır Allah korusun. 50 lira için kimliğini, ikametgah adresini yaymaya gerek yok ne kadar güvenilir olursa olsun. Devlet baba bilsin yeter