Konu
Tahmini Tıklama/Alışveriş oranı
15-06-2020, 03:24:47
#3
zeykitap
Anladım doğru onu az çok dediğiniz gibi bende düşünüyorum da acaba girerken kendi kafamda muhasebe yaptığımda %1 gibi bir rakam çok mu iyimser olur
?