Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Fiyatlar biraz yüksek geliyor açıkçası..
Toplu alımlarda 140-150 civarına daha 1 ay önce aldığımız ramlere kimisi 2-3 katı kimisi %25-40 bandında üst fiyat çekiyor.
Hem konudan yazan hem özelden yazanlar için.. Tabii ki satıcı sizlersiniz. Fiyatlarda özgürsünüz.
Ancak alım yapacağımız fiyat aralığı genel olarak aldığımız fiyat aralığında olacaktır. Bu aralıkta teklif verecekler olur ise alım yapılacaktır.
Herkese iyi çalışmalar.