Merhaba, üzerinden kazanç sağladığım bir site vardı yakın zamana kadar. Siteyi kapattım ve tam hesapladığımda kazanç 201 tl idi fakat ödeme zamanı gelince 199.25 kuruş olarak kaldı. Bu parayı çekemiyor muyum ?

Site şuan kapalı kazanç elde etmem için yeniden site kurup adsense hesabımı bağlamam vs vs lazım olduğu aşikar duruyor fakat farklı bir yolu var mı sormak istiyorum. (Adsense hesabım onaylı ve ileride belki bir şeyler yapmak isterim ama şuan bu paramı istiyorum )