Belirttiginiz gibi nginx+php-fpm ikisini kullaniyorum ve gayet memnunum hocam. Zaten internette yeterince kaynakta yok panelle ilgili. Ama gayet memnunum. Bu arada sitenizdeki cogu yazidanda faydalaniyorum. Tsk ederim yazilariniz icin. iyi calismalar dilerim
CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Soundblast,


FASTPANEL openlitespeed desteklemiyor bildiğimiz kadarıyla, NGINX + PHP-FPM veya APACHE + PHP-FPM modunda bir çok sistem zaten hızlı çalışır. Sanırız sizde bu modlarda çalıştırıyorsunuz. Panele ait processler düşük olduğundan da belki kaynak tüketim düşüklüğü olabilir. Ancak elbette FASTPANEL ile ilgili şu an için bir şikayet duymadık. Alternatif olarak openlitespeed kullanmayacak olanlar deneyebilirler bize görede.


İyi çalışmalar.