Güvenlik takıntınız varsa kesinlikle hiçbir kontrol panelini önermem. Geçenlerde plesk panelde windows tabanlı bir açık çıktı, cyberpanelde tespit ettiğim csrf açığı mevcuttu (yaklaşık 1 yıl önce, şimdi durum nedir bilemiyorum)

Güvenlik konusu önemliyse Lemp/Lamp kullanımı öneririm.