Biz aynı o şekilde bayilik aldık, Sonuç: 200.000 ₺ ceza ile yargılandık.
200bin tl ceza mı neden ne yaptınız ki hocam örnek veriyorum bayilik alıyorsunuz siz kalkıp aldığınız bayilikten sms direk verirseniz o kişinin göndermiş olduğu SMS sizin adınıza sayılıcaktır ve sms başı 3bin tl btk cezakeser bu sadece iptal linki bırakmadığı için haricinde olması gereken şudur
BTK Lisansı olan firmadan bayilik alınır > Sisteminizi kurarsınız > Müşteri sizden SMS satın alır > siz kimlik bilgilerini ve btk sözleşmesini istersiniz > kişi gönderir siz aracı firma ile btk gönderirsiniz kişi istediği gibi kullansın SMS sizin sorumluluğunuzdan çıkyor