KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçende forumda bir şahıs gazetecilik bölümünü övüyordu herkes iş buluyor diye dayımız yoksa bu bölümde ekmek de yok hocam bu kadar açık ve net DAYI ŞART !
İş bulana kadar yüksek yap hocam imkanın varsa