CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçem yüksek değil. Yüksek bütçeden kastınız nedir?
Söyle bir milyon doların falan varsa olur diyorlar herhalde Olmadı sen O paraya hocam git sahibindeni satın al kafan rahat olsun