Bizim de geçen sene arılar giriyordu evin içerisine ana giriş kapısının üstünde ki camda uçup dışarı gibi kaçmaya çıkmaya çalışırlardı. En sonunda 1 2 derken çoğalınca doğalgaz borusunun delikli telle kapattık. Ama çözüm olmadı en sonunda dışarı çıktık nerden girebilir diye baktık üst tarafta bir delik var oradan giriyorlarmış gittik orayı köpükle kapattık. Dışardan bir giriş vardır oradan giriyorlardır. Panormal olay değil maalesef

Hatta o günden arıların videosunu da çekmiştim