merhaba. yan oda boş sayılır malzemelik gibi kullanıyorum 3-5 parça bi şey var. fakat camın önünde her gün karasinek ölüleri görüyorum yahut can çekişiyolar. bazıları da camlarda ama sonra onlar da ölcek muhtemelen. odayı iyice araştırdım temizledim bi şey kalmadı. pencere kapalı, penceredeki doğalgaz havalandırmasındaki delikleri tek tek tıkadım. tüm sinekleri süpürüp çıkıyorum odadan bikaç saat sonra dönüp baktığımda ya pencerede gezen ya yerde ölü halde duran kara sinekler görüyorum yine. mantığını çözemedim bi türlü nerden geliyolar nerde türüyolar vs. soba bacasını da tıkamıştım poşetle. sizin fikriniz var mı? şu an temiz yine mesela az önce çektim süpürgeyle fakat 2-3 saat sonra gitsem yine oralarda görcem 1-2 tane en az. hayır bunlar yavru, bi yerde üreyip odaya giriyolar desen yavruya benzer halleri de yok bildiğin yetişkin sinek tipi. çıkamadım bi türlü işin içinden.