Değerlendirirseniz bence çok iyi bir isim.
Hocam yok sms vardı aklımda bayiliğimde vardı şimdi tam bu işe giriceğim
ee tabi bizdende bu gleiyor

100 tl okey de alalım direk

hadi hadi ticaretinde bi hayırlısı olsun ya
Hocam yok satıyorum ya teşekkür ederim daha iyileri inşallah sizin olur