Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlendirirseniz bence çok iyi bir isim.
Hocam yok sms vardı aklımda bayiliğimde vardı şimdi tam bu işe giriceğim



Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ee tabi bizdende bu gleiyor 100 tl okey de alalım direk hadi hadi ticaretinde bi hayırlısı olsun ya
Hocam yok satıyorum ya teşekkür ederim daha iyileri inşallah sizin olur