Çok teşekkür ederim css dosyasını kontrol edeceğim.
Ekran görüntüsünde de görebilirsiniz. Temada sayfalar mevcut zaten bunu nasıl kullanabilirim kısa bir yolu yok mu ? Hayatmda bu kadar berbat bir tema görmedim.
Rica ederim hocam. Takıldığınız bir nokta olursa iletişime geçebilirsiniz