Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim neden bedava hesap versin hocam? O yüzden gereksiz bence.
siz öyle zannedin şuan aranmaya baksanız bence yüksektir çünkü herkezin önceliki bedava premiun hesablardır