Bilgisayar çalışmadığı zaman bu yaz aylarında sıcaklık 15-20'e kadar düşer. Bu işlemcilerin max sıcaklığı 98-105 derecedir. Fakat sıcaklık aralığı arttıkça işlemci daha fazla yıpranır. Bu nedenle overclock, üst düzey yüksek thread işlemci kullanmıyorsanız 75'i asla geçmemeli. Sıcaklık aralığı düşük kaldıkça yıpranma minimal tutulur. Yani 90'a kadar falan normal değildir.
Normal kullanımda 60 dereceyi geçmesini nasıl engelleriz fan ayarları yapılmıyor
işlemci sıcaklığı normal ama masaya ısıtmaması lazım, bilgisayrın soğutma düzeneği iyi değildir
Acaba soğutma borularında mi sıkıntı var anlamadım