yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90'a kadar normal, sonrası sıkıntılıdır. Çoğu işlemcinin sıcaklık eşiği 105 derecedir.
--
Kucağınızda veya ızgaraları altta kalacak şekildeyse ısınır, soğutucu kullanmanızı tavsiye ederim.
Bilgisayar çalışmadığı zaman bu yaz aylarında sıcaklık 15-20'e kadar düşer. Bu işlemcilerin max sıcaklığı 98-105 derecedir. Fakat sıcaklık aralığı arttıkça işlemci daha fazla yıpranır. Bu nedenle overclock, üst düzey yüksek thread işlemci kullanmıyorsanız 75'i asla geçmemeli. Sıcaklık aralığı düşük kaldıkça yıpranma minimal tutulur. Yani 90'a kadar falan normal değildir.