iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıldır besliyorum hiçbir sorun olmadı daha benim gibi binlerce kişi var besleyen
Hocam yazdığınıza baktım daha sonra kullanıcı adınıza, daha sonra da avatarınıza... Biraz donuk kaldım, hayvan sevgisi bu kadar olur yani