Acikcasi uye olmadigim hic bir bagim olmayan yerlerden sms geldiginde bende uyuz oluyorum. Sikayet eden kisi en iyisini yapmis en azindan ileride sikayet edecekler icin emsal teskil eder. izinsiz numara paylasan kurumlar ve siteler icinde caydirici olur.
istemedigim bir sms icin ben neden iptal etmeye ugrasayim. yok o linke tikla yok buraya sms at vs vs. Belki kucuk saniyeler ama kimse ugrasmak zorunda deil.