Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne amaçla aldınız ki hocam pek iyi sayılmaz
Açık arttırmaya koysam en azından 400 500 karla satılır mı diye düşündüm



profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef iyi değil bence....
yapmayın yaa açık arttırmaya koymayı düşündüm alırken ama acele ettim galiba