Yıllardır XenForo kullanıyorum ve bu temayı kullanmanızı tavsiye etmem. Yine de tercih sizindir ben fikrimi paylaşmak istedim.
bu tema hosuma gıdıo

Xenforo hosting'e kurmanızı tavsiye etmem çünkü stabil çalışmaz. Sunucu kullanmanızı tavsiye ederim kurabilirim ama dediğim gibi ileride karşılaştığın sorunlardan sorumlu olmam.
bu tema 1.5 surum kurabılırmmısın pekı ?