Her şey tam hocam bir tek içerik az. Reklamı zaten 2 bölüme koydum. Reklamı 2 tane koyup sonra artırmanın onay aldıktan sonra artırcam. Umarım uyanıklığı anlamaz

5 gün iyiymiş yine her yolladığımda 2 hafta falan bekletiyor sonra veriyor bana inceleyemiyoruz diye
Valla dahada hızlanması lazım Google. Birde r10 da artık eskisi gibi yardımlaşma yok. Hemen şu ücrete şunu yaparız bu ücrete şunu yaparız. Bi yardım konusuna parayla yaparız demeleri çok saçma.
içerik 16 yapın..
eklenti ve görsellerde özgünleştirme yapın wp adminde bakmak gerek ne eksik var ..
Hangi eklenti özgünleştirme olcak mesela?