wesika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle orasi benziyor ama panel tarafi gercekten harika olmus senin tasarimin hocam basarilarinin devamini dilerim
Şimdi farkettim onursultansu arkadaşımızın satışını yaptığı yerlerden almıştım bazı yazıları vs hazır olması açısından.Şimdi farkediyorum onur hocamızın yaptığı temayı kullanıyormuş.Ön tasarım benzeyebilir biraz dediğiniz gibi fakat perfect panelde yapılan şeyler sınırlı fakat elimden geldiğince değişik birşey koymaya çalıştım ortaya.Değerli yorumunuz için tekrardan çok çok teşekkür ederim