Ben de 10 resim yüklüyorsam 5'inde bu hatayı alıyorum genelde.
Aynen normal resim yüklerken de bu hatayı aliyorum maalesef, acaba nerede yanlış yapıyoruz
Hocam dosya boyutuyla alakalı olabilir, kaliteyi düşürmeyi deneyin
dediğiniz gibi sıkıştırdım gifi bu sefer r10 sunucusuna yükledi fakat gene boyut hatasını verdi
dediğiniz gibi yükleme yaptım hocam ama gene boyut hatasını verdi