Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 10 resim yüklüyorsam 5'inde bu hatayı alıyorum genelde.
Aynen normal resim yüklerken de bu hatayı aliyorum maalesef, acaba nerede yanlış yapıyoruz



neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dosya boyutuyla alakalı olabilir, kaliteyi düşürmeyi deneyin
dediğiniz gibi sıkıştırdım gifi bu sefer r10 sunucusuna yükledi fakat gene boyut hatasını verdi



Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi uzaktan çağırmayı değil; r10 sunucularına yüklemeyi deneyiniz.

https://prnt.sc/syq1x3
dediğiniz gibi yükleme yaptım hocam ama gene boyut hatasını verdi