Bu ülkede neyin fiyatının düştüğünü gördünüz ki ? Dolar 7.20 ye çıktıgında geçen sene herşey zamlandı. 5.6 a ya kadar düştü. İndiri mfalan olmadı. Sonra tekrar 7 ye çıktı bi daha herkes zam yaptı. Kısacası bu ülkede hiç bişeyin fiyatı düşmez