Mümkün, veritabanı bağlantısı arduino üzerinden ve veritabanını sunucuda barındırırsınız. Tabi arduinonun internete çıkış yapması da gerekiyor. Bunun içinde esp gibi bir modül kullanmanız gerekiyor.