Ben borsadayım ama yatırım tavsiyesinde bulunmam borsada olanların %99 benim düşüncemde paranı başka şekilde değerlendirmeni tavsiye ederim çünkü borsa çok risk işidir ne zaman ne olacağı belli değil bir haber ile tüm hisseler çöküşe geçebilir