Hocam 8bin TL bir ticaret var isim vermyicem ticaret puanım yüksek farklı aracı site ile yapalım diyorum yok diyor komisyon alınır diyor tamam komisyon benden diyorum kabul etmiyor R10 ne anlamı var diyor ozaman
Forumda bulunduğum 13 yıl içinde işlem yapmadığım aktif üye pek yok. Herkesin bir olumlu itraderini almışım. İki taraf da onaylarsa güvenilir aracılık yaparım.