ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bazı yerleri kötülemek istemiyorum ayıp oluyor biliyorum ama sürekli durduk yere adam banlayan forumda (aktif olmadığım halde) ticaret ahlakı bulunmamaktadır.
Burada yapacağınız işlem traderini incelemek ve konularını incelemek baktınız güven veriyor alışveriş yapın. Eğer güven vermiyorsa ilk siz teklif edin ödemeyi en son atarım veya ilk alırım gibisinden
Hocam yok karar verdim ilk alıcağım puanın bir önemi yok yok r10 şöyle böyle diyen insana da açtığım konu içeriğini atıcağım ki görsün çoğu insan benimle aynı düşünce de