Hocam sizden ricam savcılığa verin 2dk almaz bir dilekçe yazıcaksınız yada size en yakın polis karakoluna gidin siz baş göz sadakası olsun diyorsunuz imkanı kötü olan kardeşlerimiz var dolandırılmasınlar hem siz tazminat alırsınız hem de o vatandaşlara ceza verilir firmaya diyin ki ben istemiyorum paramı verin vermeseniz savcılığa vericeğim gibisinden yok dersler verin lütfen