Sebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NetGSM ile çalışıyoruz. Çok kaliteli bir kontrol paneli var. Anında mesajlar iletiliyor. OTP, flash sms gibi hizmetleri de bulunuyor. Kayıt için imza beyannamesi, vergi levhası ve birkaç tane daha belge istiyorlar.
Bireysel olarak iş görüyorum bu yüzden vergi levham bulunmamaktadır.