Arkadaşlar selamlar, bir önceki konumda Ankarada fena yağmur yağdığını fotoğraf ve videolarla size göstermiştim.
Şuan bir akrabamızın evi yarım metre suya gömülü durumda ve su yavaş yavaş çekiliyor. Evde kullanılabilecek hiçbirşey kalmamış. Ankara batıkenttekiler müstakil evleri bilirler. Takip etmediği için dask 1 sene önce sona ermiş. Bu durumda ne yapılabilir? Fikri olan var mı?