InterWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odalar bunu istiyor, iş dünyası istiyor, bu sıralar muhasebeci arkadaşlarda destek çıkıyor zaten bakan af yok yapılandırma ve kolaylık var dedi.

Elimizden gelen bu.
Anladım hocam