Merhaba, mesela 50 100 bin RT ye kadar ulaştı devlet burayı umursayacak mı? Yani twitterda gündem oldu diye yaparlarmı böyle birşey.
Odalar bunu istiyor, iş dünyası istiyor, bu sıralar muhasebeci arkadaşlarda destek çıkıyor zaten bakan af yok yapılandırma ve kolaylık var dedi.
Elimizden gelen bu.