Selamlar. Bazı üyelerin Platin üye vb. ranklarının yanında 2.bir rütbe olduğunu görüyorum. Bunlar nedir? Nasıl uygulanıyor?

R10 Rank'tan bahsetmiyorum bu arada. Meslekleri ya da yaptıkları iş yazıyor.