Siz hangi yazıcıdan kullanıyorsunuz hocam
https://www.bitmeyenkartus.com.tr/ur...kr-mini-matbaa
şunu kullanıyordum. İlk maliyeti biraz pahallı oluyor ama bir kaç ayda amorti ediyor. (bu ara baya uçmuş ama fiyatlar)
Küçük yazıcılar bitmeyen kartuş sistemine geçsede o kadar yoğun yazdırma işlemine dayanamıyorlar. Çabuk yıpranıyor 3-4 ayda bir ya tamire gidiyor ya yenisi alınıyor.