Arkadaşlar " Kira Öder Gibi Ev Sahibi Ol " Adlı Projelerde İlk Taksidi Ödediğimiz de Hemen Eve Yerleşme Şansımız Var Dime ?

Sistem de ki Belirtilen Aylık Ücret Her Ay Sabit mı Kalıyor ?

Sorularımı Cevapladiginiz İçin Teşekkürler , İyi Forumlar 😊