Geçen deneme amaçlı sipariş geçtim sonra uygulamadan siparişime baktım güya 100 TL üzeri 1 seferlik 20 TL indirim yapıyorlardı.Siparişimdeki bazı parçaları silmişler bazı parçaları değiştirmişler.Müşteri hiz. Aradım sordum depoda stok yoktur vs dedi.Yahu istemiyorum ki o sizin eklediğinizi dedim madem stok yok niye orda sipariş alınıyor dedim.Sipariş iptal edildi...