https://www.sikayetvar.com/renault/r...n-ekrani-dondu
Garip bir durum, kronik sorunmuş sanırım. Kutup başı sökülüp takılırsa resetlenir, ama tekrarlamayacağının garantisi yok.
Yanlış hatırlamıyorsam multimedya beyni dar alanda olduğu için kendini pasif bir şekilde soğutamıyor bu sebeple işlemci kendini korumaya alıyor. Aynı sorun bir araçta daha başımıza geldi ama hangi araçtı onu hatırlamıyorum (otomobil sektöründeyim çok araç geçiyor elimizden )