i7hq işlemci ve 12gb ram var. Benim 2. makinam yıllardır sorunsuz kullanıyorum. Üzerinde ssd varsa şuan alınacak bir çok makina ile kafa burun gider. Sadece ekran kartı biraz kötü 650m di sanırım.
Yukardaki arkadaş 1.500 lira falan demiş ama 1500 e bulsun hemen 2 tane daha alayım.
16GB Rami. Bende var şuan bundan.