Hocam daha önce bende aynı sorunu yaşamıştım. Cihazda 25 tane hesap vardı. Bir hesap yüzünden ban yemiştim ve giriş yapılı hesaplardan çıkış yaptığımda giriş yapamıyordum. İnternette çok araştırdım kimisi hesabı facebook a felan bağlattırdı kimisi formst vb. önerdi hesapsini yaptım sadece MAC adres değiştirmedim. Galiba bu ban MAC adresine bağlı bir şey. Cihaz rootlu olmadığından MAC adres değiştiremiyordum. En sonunda pes ettim aradan 1-2 ay geçinde ban otomatik açılmıştı.
Anladım hocam bekleyeyim o zaman