Hocam daha önce bende aynı sorunu yaşamıştım. Cihazda 25 tane hesap vardı. Bir hesap yüzünden ban yemiştim ve giriş yapılmış hesaplardan çıkış yaptığımda tekrardan giriş yapamıyordum. İnternette çok araştırdım, kimisi hesabı facebook a felan bağlattırdı kimisi format vb. önerdi hepsini yaptım sadece MAC adresi değiştirmedim. Galiba bu ban MAC adresine bağlı bir şey. Cihaz rootlu olmadığından MAC adresini değiştiremiyordum. En sonunda pes ettim aradan 1-2 ay geçince ban otomatik açılmıştı.