Hocam yanlis anlamayin tercih meselesi tabiki . Ben kendi adima soylemistim. Yoksa google inda bi anlami yok bende farkindayim Saygilar efenim
Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktığın zaman r10'un da bir anlamı yok ama bunu r10 üzerinden tartışıyoruz mesela