Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli olsun oncelikle. Nedense anlamsiz domainler bana hic cekici gelmiyor. Yapilacak isle alakali domainleri seviyorum genelde.
Baktığın zaman r10'un da bir anlamı yok ama bunu r10 üzerinden tartışıyoruz mesela