okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bu işi bitirmişsin sanırım boşa çıkmış senin açından ve paylaşım gereği duymuşsun galiba
Bizim forumlarımızda hep yurtdışında bişeyler paylaşıldığı belirtilir, halbukü öyle bişey yok. Paylaşabildiği kadarını paylaşıyor herkes.
Kimse kimseye aylarca uğraştığı emek harcadığı yöntemleri babasının hayrına anlatmaz.
Sadece tembel olduğumuzdan dolayı hazırcıyız biraz.
Yanlış, henüz yeni başladım, önceden manuel çalışıyordum. Eski konularıma bakarsanız görebilirsiniz.

Ek olarak dinamik sub kullanmıyorum. (Deneme amaçlı biraz pin attım sonra başka yönlendirmeye geçtim )