Ardacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
G102 hepsinden daha iyi ve kaliteli 3 yıldır kullanıyorum ondan daha iyi 160 tl ye fare bulamassınız
Öneriniz için teşekkürler, G102 ilk defa gördüm buda olabilir çok kararsız kaldım şuan