ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
G300 gerçekten başarılı bir mouse o yüzden ona benden bir artı verebilirsiniz
Bütün arkadaşlarım onu öneriyor sanırım onu alacak gibiyim bakalım.